15/6-09

Dagen börja int alls bra idag.. börja me att mamma fick väcka mig så att ja skulle ta mig upp tills hon skulle iväg o jobba..
*Stress* kan ja juh säga..

Sen bar de av mot norsjö o då åkte vi till Sazza o lämna mig o madde där tills vi skulle till varsit ställe.. :P
Syrran skulle till Medan o ja till tandläkarn..
när ja väl kom till tandläkarn kl 9 på morron.. :O så säg dom att dom int ska göra nånting.. då kunde ja juh lika gärna ha vare hemma istället..

Sen så åkte ja till Sazza igen, nog för att hon låg o sov när ja kom tillbaka.. :P men men..
For o hämta madde efter att hon hade ringt o fråga.. sen åkte hon till jobbet o ja till pappas jobb.. :P
hade int så mykke för mig precis..

Va lite hjälpreda där o sen så åkte ja hem me kvart över 2 bussen, gick int som ja hade tänkt precis.. men de fungera  juh endå..
Sen så ha ja hunne bråka me syrran också innan ja skrev de här.. men aja, int om speciellt mykke..

o nu ha ja int en aning om va ja ska göra längre, orkar inte gå o sova.. ska juh endå upp snart igen för o åka in till LSE me Syrran o mamma..

Kanske skriver mer sen när ja ha hitta på lite till.. :P

ByeBye /Dessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0