14/6-09

Nu ha ja vare hemma i Kvarnis lite över 1 vecka.. :P

ha hunne vare hemma hos pappa o marie ett tag också.. :D
Pappa fixade min dator åt mig, så nu kan ja uppdatera lite oftare än va ja ha kunna göra förut..
Hinner hända så himla mykke nu medans man e hemöver.. Finns massor o göra emellanåt.. men ja vet int varför de e så..

Ja ha hunne vare på syrrans examen, Lissans student, ha till o me hunne vare ut till Talludden, kommer aldrig mer hitta dit om ingen vet vart de e o beskriver vägen för mig.. :P

Hade iaf hur kul som helst där ute.. :P va dit me lite annat folk än va ja hade trott som skulle dit.. men kvällen slutade hur bra som helst.. :P

Ja hade Lissan me mig, sen så hade ja syrran :D o hennes kille Erik.. sen va de en massa mer folk där ute som ja int kom ihåg va dom het.. :p men de ska nog int va så svårt tids nog..

Syrrans Examen :D ALLA va så underbart fina i sina kläder.. ja vill också kunna ha de.. *fast ja trivs juh därimot inte i klänning som vissa gör* De va iaf hur kul som helst o va me o kolla när syrran sluta 9:an.. :D

Lissans Student.. De va hur kul som helst o kolla på.. började gråta när lissan spelade först av allt.. men ja hade gärna skippa rektorns evikhetstal där uppe.. O lissan blev så himla glad när hon kom ut o gick till sin släkt o vänner o en massa andra.. :P hennes syrra hade komme hem från Afrika o lissan visste inget.. :P

sen så bar de iväg för mig bort till pappa.. :P

så nu ska ja ta o gå o lägga mig.. :D skriver mer i morron.. :D

ByeBye /Dessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0