24/2-09

Hello!! :D

Tisdag: Ha haft idrott på morron me Kör 2..
hade hur kul som helst.. :P hoppa trampets på förmiddagen på idrotten, o sen så hade vi basket..
gick sådär, ha lite ont efter att NÅN klev på mina fötter.. men ja hade iaf kul.. :P :D
efter de så hade ja Hästkunskap me dom o sen prata vi om en massa leder o knän o grejer på lektionen efter de, vet int om de va Naturkunskap eller Växt och Djurliv.. men nått va de iaf..
Hade en hur kul dag som helst.. :P
Jag o Bina åkte in till stan o åt på burgerking sen gick vi o kolla lite grann.. sen blev de tillbaka till skolan o sitta i djurhuset o kolla runt lite granna o hålla i en massa djur o kolla på olika saker..
o ja ha nästan övervunnit min ormrädsla, men bara genom o kolla på dom genom glaset men int om nån skull plocka ut dom.. då skull ja juh typ dö.. men nångång övervinner ja de säkert.. :D

nu ska ja väll hitta på nå annat konstigt.. :P typ fortsätta me mitt projektarbete.. :D

ByeBye /Dessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0