Tisdag 4/11-08

Nu va de tisdag.. :oP

Min morron började me att ja kom till skolan o skulle ha idrott..
den sjutade väll sådär.. men men hade iaf hur kul som helst.. :D
Spelade nämligen BADMINTON!!

På lunchen så kom juh självklart emil o bet mig i örat.. *på skoj då da*
sen ha blomsterbinderi som int alls va kul, men blommorna blev iaf fina.. :D
blev int ens utskälld när ja kom försent me 20 min till lektionen.. *komiskt*

"satt utanför trädgård o prata me Dawid, Bina, Kåsman, Martin o Tula.. :D
satt o prata om lite allt möjligt.. o skratta en massa ;oþ"

sen eller ja senare på kvällen kom Jocke o hälsade på mig o Bina :D
satt o kollade på tv ett tag o låg o myste.. eller iaf ja o Jocke...... Bina låg o mobba mig i stället.. men de gick bra endå..
hehe, blev hur kul som helst endå.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0