Nått helt annat..

Förlåt att jag undrar varför de blev som de blev,
du sa en dag att du älskade mig, men de va långt borta..

Fick nämligen de här utav dig den 7 Juli 08

Förlåt om jag inte har varit mottagbar under helgen.
Jag sitter iaf på bussen nu på väg till jobbet.
Jag saknar dig otroligt mycket och längtar tills vi ses igen.
Jag hoppas även du inser att jag inte tänker släppa dig igen iaf inte om jag inte får följa med.
Jag älskar dig o glöm aldrig det.

Avsändare:
Mike
Skickat:
7 Juli 2008
05:49:54

Så varför blev de som de blev?
jag har inte fått något vettigt svar på den frågan,
tror inte jag kommer få de heller.. för du pratar inte med mig längre..

.-*| Jag saknar dig, bara så att du vet. |*-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0