28/11-08

Förlåt att ja inte har slrivit här på ett tag.. men jag har ingen hårddisk till min dator, så nu har jag gett bort den till emil så att  han ska försöka fixa den..

Just nu sitter ja iaf hos farmor o ska snart sova tror ja, om inte annat ska ja väll sitta här ett bra tag till..
hoppas inte allt för många har saknat att ja inte har skrivit i min blogg.. men de kommer de snart bli ändring på igen.. :o)

Sammanfattning sen ja skrev sist så e de nog inte så mykke som ha hänt sen dess..
Haft en massa idrott, skadat knät, vare på bio me Bina, Linda o Ronny... Åkt släde me klassen, börjat träna inför Lucian i år..
sen tro ja int ja ha gjort så mykke mer.. utom o busa me emil som vanligt..

Mitt skadade knä slutade däremot i katastrof.. Fick reda på i fredags att ja ska in o OPERERAS.. antingen v.49 eller v.50 de får vi se hur de blir me de.. ska iaf in nångång o fixa de.. hoppas bara på att de går bra me de..

Bion alla vi 4 såg hette Twilight o ja kan säga att den e värd o se om man nu vill de.. ja tycker iaf de.. :oD
Sen så satt ja o prata me Anthon till 20 över 2 på natten, kanske va därför ja va så himla trött när vi åkte te Sthlm..

Ha vare te Sthlm me Dv3 o Riksdagen va int speciellt kul men de va däremot Naturhistoriska Museet..
Bussresan sov ja typ igenom me folk som satt o prata brevid mig.. men de va inget ja lyssna på... Stackars Emma o Mia som va tvugna o lyssna som inte kunde sova igenom deras prat.. :oP 
Tycker verkligen synd om er, sitta o lyssna på en massa som int ja lyssna på.. =/

nu tro ja int ja ha så mykke mer o skriva om faktist..

.-*| Saknar Dig! |*-.

Bye Bye // Dessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0