11/11- 08

Tisdag

Morron:

Min första lektion va förstås Idrott.. När ja kommer dit så står alla på en rad o ska göra nånting..
ja ha int en aning om vad dom ska göra.. men ja få iaf gå dit o ställa mig o försöka lista ut va dom ska göra..
o vi skulle dansa folkdans.. de gick juh som de gick me de..
Sen när vi hade sluta me de, då skulle vi spela livvakts boll eller va de nu heter.. för de minns ja int..
Kommer ihåg att man va ett inne lag o ett ute lag..
ute laget hade en boll dom skulle kasta på den som sprang en bana, en från inne laget den från inne laget hade iaf en livvakt me sig som fick göra va dom ville utom att hålla fast den eller lägga sig på bollen..
de va iaf ansträngande men hur kul som helst..

Lunch:
Va väldigt tomt i matsalen när Jag, Bina o Magda kom dit eftersom att klockan va runt 12:00
Inte ens folket vid de vanliga bordet va där.. :O antagligen för att vi kom så sent.. men emil kom iaf dit o krama på oss..

Eftermiddagen:
Hade Blomsterbinderi o kom 10 min försent till lektion, men de verkade int göra så mykke..
när vi väl hade börja lektionen o fått alla blommor som vi skulle ha o sådär, då få vi ta rast ett tag..
då bestämmer ja mig för o snitta en växt ja ska ha, o lyckas skära mig i fingret, de blödde hur mykke som helst.. iaf för ett tag, men sen blev de bättre.. :oP
Efter lektionen gick ja till Brux o pyssla om Faray, o Bina pysslade på Ruff..
När vi va klara me de så gick vi upp till djurhuset o träffade Eva o Magda.. :oP
Bina skrämde livet ur mig där uppe hoppa hur högt som helst o backa så långt bak ja kunde innan Bina fick tag i mig..
Sen satte vi oss alla 4 o spelade kort, spelade nånting ja aldrig ha spela förrut.. men kul va de iaf.. :oD
O sen va de dags o åka hem för mig när klockan va 19:50..
Åkte hem o drack varm oboy o åt mackor till..

Sen skulle man juh då försöka sova o de gick juh int alls som ja hade tänkt mig..
Sov bara 2 timmar i natt..

ByeBye //Dessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0